30.10.2023, 08:25, sala 14
Propozycja: 7B(1)
Opozycja: 1A
Teza: Zasada ograniczenia liczby kadencji powinna obowiązywać także posłów i senatorów.
Wynik: 8:11
Sędzia A: 2:3
Sędzia B: 2:3
Sędzia C: 4:5
Punkty eksperckie: 0:0 ( - : - )
30.10.2023, 09:13, sala 118
Propozycja: MN
Opozycja: 1C
Teza: Zasada ograniczenia liczby kadencji powinna obowiązywać także posłów i senatorów.
Wynik: 15:8
Sędzia A: 5:3
Sędzia B: 6:5
Sędzia C: 4:3
Punkty eksperckie: 0:-3 ( - : brak przyjęcia pytań (-1), zabieranie głosu bez pozwolenia marszałka (po 1 upomnieniu)(-2))
30.10.2023, 10:05, sala 14
Propozycja: 8B
Opozycja: 1B
Teza: Aktywizm klimatyczny w jego obecnym kształcie przynosi więcej szkód niż pożytku.
Wynik: 10:7
Sędzia A: 4:3
Sędzia B: 6:4
Sędzia C: 4:3
Punkty eksperckie: -4:-3 (nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2), nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2): nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2), brak przyjęcia pytań (-1))
30.10.2023, 11:04, sala 118
Propozycja: 7A
Opozycja: 7B (2)
Teza: Aktywizm klimatyczny w jego obecnym kształcie przynosi więcej szkód niż pożytku.
Wynik: 11:6
Sędzia A: 4:1
Sędzia B: 2:3
Sędzia C: 5:2
Punkty eksperckie: 0:0 ( - : - )
30.10.2023, 11:55, sala 14
Propozycja: 1A
Opozycja: 2C
Teza: Uczniowie powinni być przydzielani do klas na podstawie ich zdolności, a nie wieku.
Wynik: 9:17
Sędzia A: 3:5
Sędzia B: 4:6
Sędzia C: 4:6
Punkty eksperckie: -2:0 (nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2): - )
30.10.2023, 13:05, sala 118
Propozycja: 7B (1)
Opozycja: 1C
Teza: Uczniowie powinni być przydzielani do klas na podstawie ich zdolności, a nie wieku.
Wynik: 9:13
Sędzia A: 3:5
Sędzia B: 3:4
Sędzia C: 3:4
Punkty eksperckie: 0:0 ( - : - )
30.10.2023, 14:05, sala 14
Propozycja: 8B
Opozycja: MN
Teza: Jako rodzic nie posłałbym swojego dziecka do Szkoły w Chmurze.
Wynik: 9:17
Sędzia A: 5:7
Sędzia B: 2:3
Sędzia C: 4:7
Punkty eksperckie: -2:0 (brak inwokacji (po 1 upomnieniu)(-1), brak inwokacji (po 1 upomnieniu)(-1), : - )
30.10.2023, 15:00, sala 118
Propozycja: 7A
Opozycja: 1B
Teza: Jako rodzic nie posłałbym swojego dziecka do Szkoły w Chmurze.
Wynik: 9:12
Sędzia A: 3:4
Sędzia B: 3:4
Sędzia C: 3:4
Punkty eksperckie: 0:0 ( - : - )
30.10.2023, 15:55, sala 14
Propozycja: 7B (1)
Opozycja: 1C
Teza: Uczynienie swojego hobby głównym źródłem dochodu przynosi więcej korzyści niż szkód.
Wynik: 9:18
Sędzia A: 4:7
Sędzia B: 3:7
Sędzia C: 3:5
Punkty eksperckie: -1:-1 (brak przyjęcia pytań (-1): brak inwokacji (po 1 upomnieniu)(-1))
31.10.2023, 09:10, sala 14
Propozycja: 2C
Opozycja: 7A
Teza: Z perspektywy czasu wpływ epoki romantyzmu na pojmowanie idei patriotyzmu w Polsce należy oceniać negatywnie.
Wynik: 8:6
Sędzia A: 2:1
Sędzia B: 1:2
Sędzia C: 2:1
Sędzia D: 2:1
Sędzia E: 2:1
Punkty eksperckie: -1:0 (brak przyjęcia pytań (-1): - )
31.10.2023, 09:12, sala 118
Propozycja: 1B
Opozycja: MN
Teza: Z perspektywy czasu wpływ epoki romantyzmu na pojmowanie idei patriotyzmu w Polsce należy oceniać negatywnie.
Wynik: 12:24
Sędzia A: 3:5
Sędzia B: 2:4
Sędzia C: 3:6
Sędzia D: 3:5
Sędzia E: 3:5
Punkty eksperckie: -2:-1 (nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2): brak przyjęcia pytań (-1))
31.10.2023, 11:00, sala 118
Propozycja: 1B
Opozycja: 7A
Teza: Należy żałować popularności autodestrukcyjnych postaci jako głównych bohaterów w popkulturze (np. Gambit Królowej, Rick i Morty, czy Sherlock BBC).
Wynik: 12:23
Sędzia A: 2:3
Sędzia B: 4:6
Sędzia C: 3:6
Sędzia D: 3:5
Sędzia E: 3:5
Punkty eksperckie: -3:-2 (brak przyjęcia pytań (-1), nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2): nieumiejętne wypowiedzenie pytania/informacji (-2))
31.10.2023, 12:00, sala 118
Propozycja: 2C
Opozycja: MN
Teza: Wytwory sztucznej inteligencji nie powinny być uznawane za sztukę.
Wynik: 27:38
Sędzia A: 6:8
Sędzia B: 6:8
Sędzia C: 3:6
Sędzia D: 6:8
Sędzia E: 6:8
Punkty eksperckie: 0:0 ( - : - )